Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter? Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Hvad betyder det, at min bestilte tur starter ved mit hotel? Hvad betyder det, at min bestilte tur starter ved mit hotel?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Alle dine e-billetter/vouchers bliver sendt til din e-mail i PDF-format. Disse e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til San Francisco, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen, eller ved det angivne mødested for din bestilling, f.eks. dit hotel. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer der er står dine e-billetter/vouchers.
Tilbage til Hjælp

Hvornår modtager jeg mine billetter?

De fleste af dine billetter, dvs. dem der IKKE er "på forespørgsel", ture der er inkl. hotel afhentning samt privat lufthavnstransport, fremsendes automatisk til din e-mail adresse, som PDF dokumenter, efter du har gennemført din bestilling, og betalingen er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel", ture der er inkl. hotel afhentning samt privat lufthavnstransport, så sendes de til din e-mail efter bestillingen er godkendt og bekræftet i San Francisco, hvilket normalt sker meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag).
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse arrangementer, typisk begivenheder, hvor der f.eks. indgår en middag eller et besøg på Alcatraz, behøver vi, at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i San Francisco. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra San Francisco (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi: "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter/vouchers til din e-mail umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at min bestilte tur starter ved mit hotel?

For en del af vores arrangementer, specielt nogle sightseeingture, i og uden for San Francisco, vil I blive afhentet på jeres hotel, det indgår i prisen. Dvs. I skal være klar i hotellets lobby når I bliver afhentet. Alle bestillinger hvor du bliver afhentet på dit hotel, eller privat lufthavnstransport bestillinger, er bekræftet, men det kan tage op til 48 timer før du modtager din voucher/e-billet, da vi skal modtage et bestillings nummer og/eller et afhentningstidspunkt der skal indsættes på din voucher/e-billet. Så din bestilling er OK, og du vil modtage din voucher/e-billet hurtigst muligt.
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, til de fleste attraktioner og sightseeing ture findes der børnebilletter og voksenbilletter. Det er vigtigt I læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden I bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter er forskellig fra type af billet til type af billet.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?

Vi anbefaler kraftigt at i medbringer et gyldigt billed ID, sammen med jeres voucher/e-billet til mødestedet for jeres bestilling i San Francisco.
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at videresælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke garantere noget! Generelt vil vi altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller videresolgt, dine billetter men kan ikke love noget på forhånd! For mere information, venligst kig under "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "Kontakt" på vores site. Bemærk venligst, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter datoen for eventet. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan hjælpe.
Tilbage til Hjælp

 

Dansk
Ticmate
78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv